بن بست زندگي!!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2280
بازدید کل : 75329
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 2280
:: بازدید سال : 8825
:: بازدید کلی : 75329

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
بن بست زندگي!!
پنج شنبه 29 فروردين 1391 ساعت 12:40 | بازدید : 513 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

امروز يكي از اون روزهايي كه حسابي دلم گرفته - دنياي ما آدما خيلي با هم فرق ميكنه- يكي دنياش اينقد كوچيكه كه حتي خودشم توي دنياش جا نميشه يكي هم اينقد دنياش بزرگه كه هر كسي ميتونه وارد دنياش بشه!

 

نميدونم شما هم تا حالا به ۱ جايي رسيديد كه بفهميد اين آخر بد بختيه يا نه ؟!

من دقيقا الان ديگه به اينجا رسيدم (بن بست )اين يعني ديگه آخر بدبختي اين يعني اينكه ديگه هيچ اميدي به زندگي نداري - شايد تا چند مدت قبل تمام مشكلات رو تحمل ميكردم حتي با شور و شوق به اميد اينكه ۱ روز منم مثل همه زندگي ميكنم منم ۱ روز مثل همه ...

اما الان به جايي رسيدم كه بدتر از اين ديگه نيست - ديگه به اندازه ي تمام دنيا هم بهم خوبي بكنن فايده نداره - ديگه نه تو .. نه تو .. نه تو .. حتي خداي تو هم نميتونه منو نجات بده !

تازه فهميدم حرفاتو نبايد حتي به خدا بگي -بايد يا با چشات حرف بزني يا بريزي تو خودت اينقد بريزي تو خودت كه خفه بشي اينقد آروم بسوزي كه هيچكسي نفهمه! راستش من تا الان دقيقا هر چيزي رو كه از خدا ميخواستم عكس اونو بهم داد همه چي ، همه چي از موقعيت هاي درسي و تا....

تو زندگيت دم از ۱ چيز ديگه ميزني با خدا كلي كل كل ميكني كه اينجوري بشه اما شايد همون اتفاق يا همون چيزو بهت بده اما مي بيني اونجوري كه تو ميخواستي نبوده - اونجوري كه تو انتظارشو داشتي نيس پس با اينكه بهت داده اما .....

بدترين اتفاق زندگي من رخ داد اتفاقي كه تا آخر عمر احساس بدبختي ميكني نه اينكه احساس بدبختي ميكني بدبخت شدي بدبخت هستي !

خيلي از ما ۱ چيزايي رو ميبينيم يا ۱ چيزايي رو مي شنويم كه هيچوقت انتظارشو نداشتيم كه حتي تو خوابم فكر نميكرديم براي ما هم ممكنه از اينجور اتفاقا بيافته!

ديگه بايد عكس اون چيزي كه هستم نشون بدم -ديگه نبايد حرف بزنم و از خواسته ها مو آرزوهام بگم ديگه همه چيز واسه من تموم شد- بايد بر خلاف درونم بگمو بخندم تا كسي ازم چيزي نفهمه لااقل جلو بقيه خودمو اينجور نشون بدم تا باعث آزار بقيه نشم.

خدا جونم کم آوردم دیگه - همه فکر میکنن تحملم زیاده اما کدوم آدم کدوم دل میتونه اینهمه.... تحمل کنه-خسته شدم دیگه طاقت هیچی رو ندارم - اگه هم مقابل بدی آدما سکوت میکنم و جوابی نمیدم نه اینکه حرفی ندارم براشون حرفام زیاده - اما بهتره خودم بسوزم دیگه حرفی نزنمو بریزم تو دلم

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: